Haberler

27 Ekim 2007 Cumartesi

Pazarlama kanalları önemlidir. Reklam da...

Şimdi blogun adi parlak-fikirler ve kuruluş sebebi de bir marketing dersi olunca bence işin içine "pazarlama kanalları"ndan fazlasını koymak lazımdı -ki bu alanda gayet güzel ve çeşitli katkılar şimdiden başladı. Ben de kendi çapımda bir fikir ortaya atmak istiyorum. Madem ders case'leri genelde "channel" üstünde gidiyor, biz de öğrenciler olarak blog ortamında pazarlamanın farklı bir alanına, REKLAM'a dalalım. Mesela her hafta, o haftaki case şirketi (ya da şirketleri) ile ilgili slogan, senaryo, resim, şiir vb., saçma ya da cidddi, aklımıza ne gelirse burada paylaşalım. Örneğin,
Tadım Ayçekirdeği: Yerleri kirleten en lezzetli şey!
Tadım Yerfıstığı: Biranın kankası, rakının arkadaşı.
Tadım Antepfıstığı: Soyun, ama yanında yatmayın...
Tadım İç Fındık: E Vitamini kabuğunda değil, içinde.
Şeklinde birkaç örnek verebilirim. Yani bence eğlenceli oluyor. Çok gerçekçi değiller ama gerçekçi olmak zorunda da değiller. Bunlar sadece fikir. Bence önemli olan bir şeyler üretmek. Çeşitli şekillerde katkılarınızı bekliyorum.

1 yorum:

Müge Ö. Dağdeviren dedi ki...

bence olabilir, hatta çok hoş olur.